argentinie - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van yuri rosendahl - WaarBenJij.nu argentinie - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van yuri rosendahl - WaarBenJij.nu

argentinie

Blijf op de hoogte en volg yuri

23 November 2014 | Argentinië, Puerto Madryn

zo zo

Na een lange reis eindelijk aangekomen in Buenos Aires.
Wat moet ik zeggen een grote stad zoals er veel zijn op deze planeet.

Groot druk en eigenlijk gewoon smerig maar het is je eerste indruk en ze zeggen dat je er daar maar een van krijgt.

We hebben twee nachten heerlijk geslapen in een mooi hotel.
Ondertussen een stadstoer gedaan zodat je toch een beetje de toerist kan uithangen. eigenlijk deze dagen gewoon gebruikt om van onze jetlag af te komen.
En dat was gelukt.

Wel leuke dingen gezien in de stad omdat de stad zo groot is is deze in allemaal wijken onderverdeelt. Deze staan natuurlijk allemaal om iets anders bekend maarja ik ga niet doen alsof ik dat nou allemaal onthouden heb. Wat ik er van heb begrepen komen er drie belangrijke mensen uit deze stad Maradonna Evita en een of andere tangodans zanger.

Oftewel tijd om de stad uit te gaan en iets anders te doen.

We zijn verder gevlogen naar het zuiden om hier beestjes te kijken.
Stiekem is dit natuurlijk een van onze hoofddoelen deze reis.
Maarja we zitten nu dus in een klein stadje dat toertjes verzorgt naar een schiereiland dat bekend staat om zijn guanacos (lamas) rhea (soort emoes) en nog patrijsjes, gordeldiertjes, haasachtige zeeleuwen, zeehonden, pinguins en schapen.

Maar nog veel belangrijker je kon vanaf hier mee met een soort mega speedboot om walvissen te kijken. Erg vet is dat we hebben er makkelijk een stuk of tien gezien en ze zwommen nog net niet tegen de boot aan zo dichtbij.

Ik ga nu even kijken hoe we vanaf hier weer verder moeten reizen dus adios.

  • 23 November 2014 - 19:40

    Yuri Rosendahl:

    wow jij bent echt goed

  • 25 November 2014 - 04:58

    Ria:

    Hoi yuri en mariska, diertjes groot of klein zijn altijd leuk!
    Ik kan er ook erg van genieten. De natuur om mij heen is het grootste genot! Buiten de kindjes natuurlijk !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Puerto Madryn

mijn tweede reis

zuid amerika

Recente Reisverslagen:

02 April 2015

Peru

27 Maart 2015

Galapagos

15 Maart 2015

Ecuador

09 Februari 2015

Guyana

09 Februari 2015

suriname
yuri

Actief sinds 07 Sept. 2010
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 24215

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 15 April 2015

mijn tweede reis

15 September 2010 - 24 Februari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: