bootje hier, bootje daar - Reisverslag uit Alter do Chão, Brazilië van yuri rosendahl - WaarBenJij.nu bootje hier, bootje daar - Reisverslag uit Alter do Chão, Brazilië van yuri rosendahl - WaarBenJij.nu

bootje hier, bootje daar

Blijf op de hoogte en volg yuri

10 Januari 2015 | Brazilië, Alter do Chão

Allereerst de beste wensen en zo ;)

Even tussendoor een update leek me wel op zijn plaats.

We zijn nu al een tijdje in Brazilie en hebben het genoegen te mogen genieten van het tropische klimaat. Agh het is hier gewoon heerlijk weer officieel begint het regenseizoen geloof ik maar daar merken we niks van.

Na een hele lange vlucht vanaf Montevideo zijn we terechtgekomen in Belem. Dit is Betlehem in het portugees. Helaas hebben de Braziliaanse steden niet een heilige reputatie. sterker nog als het donker is mag je eigenlijk niet meer op straat tenzij het echt niet anders kan. Overdag is het wel een hele leuke stad waar we lekker geslenterd hebben.

We hebben zelfs het genoegen gehad om kerst in deze stad te mogen vieren en daarvoor hebben we in een heel mooi hotel geslapen. Ja je moet wat, je mag na het donker niet meer op straat dus wat moet je dan....

De reden dat we naar dit gebied zijn gegaan is eigenlijk om de natuur te aanschouwen en dat hebben we al een paar keer gedaan en gaan we morgen weer doen dus ik zal snel weer wat typen. Maar nu weet iedereen weer een beetje waar ik uit hang.

Volgende keer hoop ik de belachelijk mooie fototjes erbij te kunnen proppen.

Groetjes uit Brazilie.

• 10 Januari 2015 - 23:17

Ria:

Als het goed gaat, is het goed! Zorg de volgende keer dat je de zwarte band hebt! Is misschien iets veiliger, maar veilg is het nooit, je weet het nooit hihihiih